Service en kwaliteit
Duidelijk en laagdrempelig
Wij proberen om duidelijk en laagdrempelig te zijn, zodat het voor iedereen begrijpelijk is wat er gebeurt of moet gebeuren.
Hiervoor staan wij open voor kritiek zodat wij blijvend aan onze verbeterpunten kunnen werken, om alles goed te laten verlopen.
Indien u opmerkingen of verbeterpunten heeft, nodigen wij u uit om een mailtje te sturen naar assistente@goudserak.nl of het persoonlijk met ons te bespreken.
Wij bieden
– Goede zorg in samenspraak met u
– Snel een afspraak
– Vaste gezichten
– Email consulten
– Samenwerking met andere disciplines om u beter van dienst te kunnen zijn
Wij werken toe naar een langdurig samenwerkingsverband en gemeenschappelijke huisvesting met diverse andere eerstelijns zorgaanbieders, zoals apotheker, psycholoog, fysiotherapeut, verloskundige, logopedist en diëtist.
Wij hechten aan een persoonlijke, open en eerlijke benadering van patiënten en nemen de tijd om naar mensen te luisteren.
Wij streven ernaar om, indien gewenst, met elke nieuwe patiënt een kennismakingsgesprek te voeren. Plezier in het werk is altijd ons uitgangspunt. Alleen wanneer wijzelf, onze medewerkers en onze organisatie gezond zijn, is het mogelijk om optimaal voor onze patiënten te zorgen.